0
CHP lideri Kılıçdaroğlu, “Eğer Türk bayrağı geçerken, bakanlar ayağa kalkmıyorsa, elini vicdanının üzerine koyup bunu her vatandaşın düşünmesi lazım” diye eleştirdi

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Edirne Kırkpınar’daki olayı hatırlatarak Türk bayrağı geçerken bakanların ayağa kalkmadığını söyledi. Kılıçdaroğlu, “Bayrak geçiyor ama o bakanlar ayağa kalkmıyorlar. Bu tablo Türkiye Cumhuriyeti tarihinde yaşanmamamış, ilk kez yaşanıyor” dedi. CHP lideri Kılıçdaroğlu, çeşitli ziyaretlerde bulunmak üzere dün Düzce Kaynaşlı’ya geldi. Kılıçdaroğlu, parti otobüsünün üzerine çıkarak vatandaşlara hitap etti. Kılıçdaroğlu, şunları söyledi: “Eğer Türk bayrağı geçerken, bu hükümetten bakanlar ayağa kalkmıyorsa, elini vicdanının üzerine koyup her vatandaşın düşünmesi lazım, ‘Benim bayrağım geçiyor, al bayrağım geçiyor, uğruna bedeller ödediğimiz bayrak geçiyor, şehit kanlarıyla renklenmiş bayrak geçiyor ama o bakanlar ayağa kalkmıyorlar.’ Kimse kusura bakmasın kendi bayrağının önünde ayağa kalkmayan adamı ben bakan olarak kabul etmem. Bu tablo Türkiye Cumhuriyeti tarihinde yaşanmamış, ilk kez yaşanıyor.” “Bir devlet düşünün başında bir başbakan var, ben T.C’nin başbakanıyım diyemiyor.” ifadelerini kullanan Kılıçdaroğlu, sözlerine şöyle devam etti: “Sen hangi milletin başbakanısın söylemesi lazım, söyleyemiyor o nedenle ülkenin nereye gittiğini ben de biliyorum siz de biliyorsunuz.”
 
Birlik olalım
Ayrılık zamanı olmadığını belirterek, “Eski Doğru Yol Partililer, Demokrat Partililer, Anavatan Partililer, Ak Parti’ye geçmişte oy veren bütün güzel insanlara sesleniyorum.” diyen Kılıçdaroğlu, “Çocuklarımız için güzel bir Türkiye’yi kurmak zorundayız. Kavgaya yer yok. Az önce söyledim bizim diğer partilerle demokrasi konusunda bir farkımız yok. Bayrak konusunda farkımız yok. Laiklik konusunda farkımız yok. Özgürlükler konusunda farkımız yok ama bunların dördüde tehlike sinyali veriyor. Birleşeceğiz, birleşeceğiz ve onurlu Türkiye’yi yeniden ayağa kaldıracağız. Benim istediğim bu. Ben siyaseti halka adanmışlık olarak kabul ederim. Siyaset cep doldurma sanatı değildir. Bunlar ceplerini dolduruyorlar. Nasıl dolduruyorlar? Din, iman edebiyatı yaparak dolduruyorlar. Yok öyle bir şey. Bekliyorlardı türbanlı milletvekili girdi, biz kıyameti koparacağız,
hiçte bir şey yapmadık. Kılık kıyafet üzerine siyaset yapılır mı? Yapılmaz. Ben kabul etmiyorum kılık kıyafet üzderinden siyaset yapılmaz. Kadın nasıl istiyorsa öyle giyinir. İki, din üzerinden siyaset yapılmaz. Herkesin inancı benim başımın üstünedir. Kimin daha fazla Müslüman olduğunu, kimin daha az Müslüman olduğunu bir tek Yaradan bilir” dedi.


Yorum Gönder

 
Top