0
"Siz Cambazı Seyredin" başlığını kullanan Ozan Arif şunları yazdı:

Ben yoktum,
Sen yoktun,
O da yoktu,
Evet evet o ecdat kanıyla sulayarak vatan yaptığımız topraklar elimizden giderken hiçbirimiz yoktuk...
Ben yerli ve yabancı kaynaklardan okuduklarımın,
Hatta başta ortaokul sıralarında tarih öğretmenim olan Kemal Giritli (mekanı cennet olsun)olmak üzere,İlmine güvendiğim onlarca tarihçinin sohbetlerinden edindiğim bilgi ile bunları yazıyorum!
Herbiri bir açılımla elimizden uçup giden,
Girit'in, Bulgaristan'ın hülasa bütün Balkanlar'ın elimizden çıkışını Allah için hele bir okuyun...

Ben bunların hikayesini anlatacak değilim...
Oraların elimizden çıkışında Hangi devletlerin pilanları vardı,
Hangi Türk düşmanlarının yalanları vardı,
İçimizde onlara çanak tutan, çanak tutturulan,
Bize de mekteplerde büyük devlet adamı diye yutturulan hainleri bugün biliyor ve görüyoruz...

Ama o devirde yaşayan halk göremedi...
Körü körüne bir boyun eğişle acı gerçeği görebilenlere de kulak asmadılar...
Çünkü can derdine düşürüldü ahali!
Gerçi şartları daha başkaydı o dönemin...
Bugünkü gibi iletişim malzemeleri, teknolojileri yoktu...

Ama ne olursa olsun koskoca Osmanlı İmparatorluğunu, dağa çıkan, müslüman Türk köylerini basan çeteler dize getiremezlerdi lakin getirdiler...
Dışardan o çetelerin hamisi olan devletler (Hem de bize dost görüntüsü veren devletler) ve çeteler şartlarını dayattı,
İçerden de devleti işbirlikçiler sattı...
Netice olarak Koskoca Balkanlar battı!..
Şimdi o müsebbipleri elime geçirsem gırtlaklarını sıkarım.
Fakat artık arasam da onları bulamam!
Zamanında görülmeyen hesaplar ahirete kalırmış!

Ben böyle düşünüyorum ama o müsebbiplerden öyleleri vardı ki (Afedersiniz) Balkanlar elden giderken itibarlı gavatlardı!
Yahu gavat dedim diye beni ayıplamayın hemen,
(Hem biliyorsunuz devlet modası!)
Karı satana gavat dendiğine göre, vatan satana bu kelime az bile!..
İşte o Balkanları teslim eden hainlerin gittikleri yerlerde halkın varol... Çok yaşa'..sıyla karşılaştıkları bile oluyordu!

Eeğee...
Ne diyorsun yani Ozan Arif!
Valla hiç birşey demiyorum... Dedim, dedim de ne oldu?

Haberleri seyrederken Diyarbakır'daki panayır hazırlıklarını gördüm...
Medyanın çanak tutuşunu seyrettim, Pavyon bülbüllerinden beklenen medet,
Ve Panayır cambazları düşündürdü beni!
Dolayısıyla geçtim klavyenin başına...

Vay benim Diyarbakır'ım (Allah var tam benim mi bilmiyorum)
Vay benim Türkiye'm...
Yarın, öbürgün hatta bundan sonra hergün seyret medyayı...
Yazılısını da seyret, azılısını da!

Aha şimdiden ben söyliyeyim!
O medya o panayır cambazlarını gösterecek... Siz de ağzı açık ayran delisi gibi seyredeceksiniz...
Ama zaman-ı zuhurdan sonra vatanın cebini yokladığınızda anlayacaksınız ki ne bin yıllık kardeşlik kalmış ne de bin yıllık topraklarımız!
Dedimya sen ağzı açık ayran delisi gibi cambazları seyrederken,
Hatta Yaşa... Varol... diye onları alkışlarken bakacaksın ki elin oğlu malı götürmüş!

Ey aziz milletim ne olursun aç gözünü!
Geçmişten ibret al da, bugün sıkılacak gırtlakları yarına bırakma!
Bizim bulamadığımız gibi yarın da torunlarımız onları bulamazlar...

İnşallah haksız çıkarım...
İnşallah yanılırım...
Ama sanmıyorum.
Çünkü; Bölücü terörist kurşunları benim devletimin düşüncesini yönlendiriyorsa bu iş bitmiş sayılır.

 "El sıkıştıkları''bin yıllık kardeşleri''DİKKAT! Başa yahudi kipası takılı
 BÜYÜKLERE MASALLAR..."El sıkıştıkları''bin yıllık kardeşleri''
Bu Siyonist Plan, 1982 yılında, Dünya Siyonist Yayın organı KİVUNİM'de yayınlandı. Planın ana hedefi; Müslüman coğrafyadaki ülkeleri etnik ve dinsel temelde ayrıştırıp parçalayarak, bu parçalardan İsrail'e müttefik Hıristiyan devletçikler yaratmak, yine İsrail'e müttefik Arap olmayan bir devlet yaratmak, yani Yahudi Kürdistan Arap Baharı diye bir şey yok, Ortadoğu'da olan bitenlerin adı "İsrail Baharı" ya da "Yahudi Baharı" olması gerek, çünkü İsrail Planı tıkır tıkır işliyor...ABD'nin en üst düzey Yahudi siyonist kuruluşu ADL Yahudi ödülü Prime Minister Erdogan Tells ADL That "Anti-Semitism Has No Place in Turkey" http://www.adl.org/PresRele/ASInt_13/4730_13.htm

AKP'li vekil: "BOP Yahudi menşeli İsrail menşeli bir projedir. Eski Mezopotamya'nın Tevrat vasıtasıyla Yahudilere vaat edilmesi vardır. Fırat ile arasındaki, bizim Büyükada'ya kadar olan bölüm de buraların içerisinde zikredilmektedir. Bugün PKK da bu projeye hizmet etmektedir." PKK'nın hedefi, Büyük Orta Doğu Projesi'ne uyumlu ise bu projenin eş başkanı da Tayyip Erdoğan olduğuna göre, çözüm bulması mümkün müdür? Türk Milleti bunu görecek ama geç olacak geç...

Yorum Gönder

 
Top